Trouble shooting
1. Controleer of u de laatste software op de centrale heeft, update beschikbaar op
www.wattswater.eu indien nodig.
2. Verklein het bereik tussen de centrale en uw Wifi Router.
3. Controleer uw Wifi-hotspot met een ander wifi-apparaat. Open netwerk zijn niet
ondersteund, noch een configuratie die een registratie op een webpagina aanvraagt. Alleen
Kanalen 1 tot 11 in 2,4GHz worden ondersteund. Het type WPA2-coderingssleutel is
aanbevolen. WPA auto of WPA mixed mode geconfigureerd op de wifi router zijn
niet ondersteund (Forceer een type encryptiesleutel op de router, WPA2 is
aanbevolen).
5. Trigger eerst het onderzoeksnetwerk (Check Protected Access Key Type/ Password).
Als het gewenste WiFi-netwerk nog steeds niet wordt weergegeven, voer dan de WiFi-instellingen handmatig in.
1. Controleer of u de laatste software op de centrale heeft, update beschikbaar op www.wattswater.eu indien nodig.
2. Vraag een nieuwe twijncode aan op de aanvraag, via www.wattswater.eu of rechtstreeks op de website http://smarthome.wattselectronics.com.
3. Schakel de centrale uit/aan.
4. Wacht op het verkrijgen van een wifi-verbinding (status 1/2) en een geldig IP-adres, wacht dan 1 extra minuut.
5. Voer de nieuwe twijncode in en wacht 30 seconden.
6. Controleer of de status 2/2 wordt (vereist om het scherm te verversen).
7. Als de status 1/2 blijft, controleer dan de wifi-verbinding.
8. Als de status 0/2 is, raadpleeg dan de “Geen verbinding op Wifi-netwerk”. Status 0/2″ symptoom in de FAQ
1. Controleer of uw centrale de wifi ondersteunt.
2. Formatteer een Micro SD kaart in FAT32 en zet de wifi.ini en wifi.hex bestanden op de SD. Kaart.
3. Plaats de Micro SD-kaart en schakel de centrale eenheid uit/aan.
4. Wacht ten minste 1 minuut en controleer of het wifi icoontje is hersteld.
1. Controleer de voeding of de batterij op de ontvanger.
2. Wijzig de instelwaarde op de thermostaat of druk op een willekeurige knop op het apparaat.
3. Schakel de centrale uit/aan.
4. Installeer het toestel opnieuw: 5. Verwijder het apparaat in de centrale, reset het apparaat.
(Zie de handleiding van het apparaat om te weten hoe u verder moet gaan) en koppel vervolgens het apparaat
1. Controleer de Wifi-verbinding op de centrale. Status 2/2 is vereist.
2. Controleer of u de laatste sofware op de centrale heeft, update beschikbaar op www.wattswater.eu indien nodig
3. Zorg ervoor dat u de laatste versie van de applicatie op uw smartphone gebruikt.
1. Controleer de compatibiliteit: Alleen Watts Vision-apparaten zijn compatibel.
2. Controleer de compatibiliteit van de configuratie: 3. Voor verwarming, meet het apparaat
de temperatuur moet eerst in de kamer worden gekoppeld.
3. Reset het apparaat.
4. Controleer het RF-bereik. Het apparaat moet niet te dicht of te ver van de
centrale eenheid. RF-repeater kan nuttig zijn in het geval dat pf lange afstand
1. Controleer de compatibiliteit van de thermostaatkop met het ventiel.
2. Vermijd in geval van programmagebruik een te groot verschil tussen het eco-instelpunt en het comfortinstelpunt.
Activeer de bypass-functie op ten minste één BT-TH02 RF.
In de LCD radiatorknop zit een mogelijkheid tot een bypass. (alleen in de nieuwere versies vanaf eind 2019)
Deze kan bijvoorbeeld op 10% gezet worden, waardoor desbetreffende radiatorknop altijd 10% openstaat.
BYPASS is te activeren via installatie menu van de LCD radiatorknop.
In de nieuwe versies van deze radiatorknop is nu ook een koelfunctie opgenomen: dit is nog neit in de huidige (begin 2021) documentatie vermeld.
Zijn hierover vragen, dan vernemen we dat graag.
Controleer of er speciale tekens of gemuteerde klinkers worden gebruikt in de naam van zones / kamers of apparaten. In dat geval kan er sprake zijn van een storing als een centrale eenheid met een initiële softwareversie lager dan 3,00 wordt geüpdatet naar software die hoger is dan 3,00.
Oplossing: Verwijder de speciale tekens en hernoem de gemuteerde klinkers (ae, oe en ue in plaats van ä, ö en ü etc.) in de respectievelijke namen.